Niezależnie od ról społecznych, życiowych i zawodowych, ludzie porozumiewają się ze sobą i nieustannie sprzedają. Jednak kiedy w wielu firmach pracownicy słyszą o promowaniu usług lub rekomendowaniu produktów, obawiają się, że będą musieli coś „wciskać” swoim klientom. Tymczasem profesjonalna sprzedaż i odpowiedni dobór rozwiązań może być źródłem satysfakcji klienta i dać mu poczucie bycia zaopiekowanym.
Szkolenie „Mistrzowska sprzedaż” to interaktywny warsztat, który pozwala przełamać strach przed sprzedażą, wyeliminować negatywne przekonania i podejść do promowania oferty z większym zaangażowaniem.
Czego nauczą się uczestnicy podczas szkolenia:
- Jak przełamać lęk przed sprzedażą i kontaktami z klientami;
- Rozumieć, że sprzedaż to więcej niż transakcja – to możliwość pomocy;
- Rozpoznawać potrzeby klientów i adekwatnie dobierać oferty, które im odpowiadają;
- Budować trwałe i satysfakcjonujące relacje z klientami;
- Rozpoznawać swoje mocne i słabe strony w komunikacji i sprzedaży;
- Identyfikować i dostosowywać się do różnych stylów komunikacji, aby efektywniej docierać do klientów;
- Precyzyjnie formułować komunikaty, zwiększając ich zrozumiałość i przekonującą moc.
Jakie korzyści dla organizacji płyną z nowych kompetencji pracowników:
- Proaktywna postawa wobec sprzedaży doradczej;
- Bezpośrednia interakcja z klientem i budowanie długofalowych relacji;
- Aktywna promocja ofert sezonowych oraz produktów;
- Większa sprzedaż generowana przez personel.
Co wyróżnia moje szkolenia:
- Interaktywna forma prowadzenia zajęć;
- Indywidualne podejście do specyfiki i potrzeb grupy;
- Przykłady i ćwiczenia powiązane z branżą danej organizacji i konkretnymi sytuacjami zawodowymi;
- Koncentracja na wymiernych efektach uczestników;
- Angażujące zadania, pozwalające na wyciągnięcie wniosków i cennych lekcji do zastosowania w codziennej pracy.
To, co wyróżnia mnie jako prowadzącą warsztaty, to połączenie kompetencji trenera oraz coacha z doświadczeniem w prowadzeniu własnego biznesu, pracy w korporacjach, realizacji projektów dla dużych firm i lata doświadczenia w pracy jako interim manager w firmach z branży ochrony zdrowia, medycyny estetycznej i branży beauty.