Skuteczna komunikacja jest składową efektywności praktycznie wszystkich procesów w firmie. Od tego, w jaki sposób będą się komunikować pracownicy w ramach jednego zespołu i całej organizacji, jak będą rozmawiać z klientami i kontrahentami, może zależeć nie tylko skuteczność działania firmy, ale także jej rozpoznawalność i zadowolenie klientów.
Aby proces szkoleniowy przyniósł wymierne efekty i korzyści dla organizacji, potrzebne jest nie tylko szkolenie teoretyczne i praktyczne, ale także zrozumienie własnej osobowości, co w konsekwencji pomoże zrozumieć osobowość innych osób i występujące w stylu komunikacji różnice.
„Komunikacja i typologia osobowości” to interaktywny warsztat, który nie tylko dostarcza wiedzy i umiejętności, ale także zmienia nastawienie do współpracy w zespole i w relacjach z klientami.
Czego nauczą się uczestnicy podczas szkolenia:
- Poznają swoje mocne i słabe strony;
- Lepiej sprecyzują, jaką wartość wnoszą do pracy zespołu i całej organizacji;
- Będą lepiej dostrzegać różnice w sposobie komunikowania się wśród współpracowników i klientów;
- Poznają swój styl komunikowania się i nauczą się rozróżniać inne style komunikacji;
- Poznają styl funkcjonowania w sytuacjach sprzyjających oraz w sytuacjach stresujących.
Jakie korzyści dla organizacji płyną z nowych kompetencji pracowników:
- Większą świadomość własnych talentów wśród pracowników;
- Lepsza i bardziej efektywna komunikacja w zespole;
- Skuteczniejsza współpraca w zespole;
- Lepsza jakość obsługi klienta;
- Większe umiejętności sprzedażowe pracowników.
Co wyróżnia moje szkolenia:
- Interaktywna forma prowadzenia zajęć;
- Indywidualne podejście do specyfiki i potrzeb grupy;
- Przykłady i ćwiczenia powiązane z branżą danej organizacji i konkretnymi sytuacjami zawodowymi;
- Koncentracja na wymiernych efektach uczestników;
- Angażujące zadania, pozwalające na wyciągnięcie wniosków i cennych lekcji do zastosowania w codziennej pracy.
To, co wyróżnia mnie jako prowadzącą warsztaty, to połączenie kompetencji trenera oraz coacha z doświadczeniem w prowadzeniu własnego biznesu, pracy w korporacjach, realizacji projektów dla dużych firm i lata doświadczenia w pracy jako interim manager w firmach z branży ochrony zdrowia, medycyny estetycznej, IT, telekomunikacyjnej, budowlanej i branży beauty.