Skuteczna komunikacja jest składową efektywności praktycznie wszystkich procesów w firmie. Od tego, w jaki sposób będą się komunikować pracownicy w ramach jednego zespołu i całej organizacji, jak będą rozmawiać z klientami  i kontrahentami, może zależeć nie tylko skuteczność działania firmy, ale także jej rozpoznawalność i zadowolenie klientów.

Aby proces szkoleniowy przyniósł wymierne efekty i korzyści dla organizacji, potrzebne jest nie tylko szkolenie teoretyczne i praktyczne, ale także zrozumienie własnej osobowości, co w konsekwencji pomoże zrozumieć osobowość innych osób  i występujące w stylu komunikacji różnice.

„Komunikacja i typologia osobowości” to interaktywny warsztat, który nie tylko dostarcza wiedzy i umiejętności, ale także zmienia nastawienie do współpracy w zespole i w relacjach z klientami.

  • Poznają swoje mocne i słabe strony;
  • Lepiej sprecyzują, jaką wartość wnoszą do pracy zespołu i całej organizacji;
  • Będą lepiej dostrzegać różnice w sposobie komunikowania się wśród współpracowników i klientów;
  • Poznają swój styl komunikowania się i nauczą się rozróżniać inne style komunikacji;
  • Poznają styl funkcjonowania w sytuacjach sprzyjających oraz w sytuacjach stresujących.
  • Większą świadomość własnych talentów wśród pracowników;
  • Lepsza i bardziej efektywna komunikacja w zespole;
  • Skuteczniejsza współpraca w zespole;
  • Lepsza jakość obsługi klienta;
  • Większe umiejętności sprzedażowe pracowników.
  • Interaktywna forma prowadzenia zajęć;
  • Indywidualne podejście do specyfiki i potrzeb grupy;
  • Przykłady i ćwiczenia powiązane z branżą danej organizacji i konkretnymi sytuacjami zawodowymi;
  • Koncentracja na wymiernych efektach uczestników;
  • Angażujące zadania, pozwalające na wyciągnięcie wniosków i cennych lekcji do zastosowania  w codziennej pracy.

To, co wyróżnia mnie jako prowadzącą warsztaty, to połączenie kompetencji trenera oraz coacha  z doświadczeniem w prowadzeniu własnego biznesu, pracy w korporacjach, realizacji projektów dla dużych firm i lata doświadczenia w pracy jako interim manager w firmach z branży ochrony zdrowia, medycyny estetycznej, IT, telekomunikacyjnej, budowlanej i branży beauty.